Friends tHat sHe madE ^_^

Hey readers! Assalammualaikum to all my muslim readers. Welcome to my blog. Just something that I want to share with the world. Take the positive of me and help me to change any negetive things. Owh by the way.. nice to meet you guys/ girls.

Make NeW fRiends hEre!!

HeyHo! ANda di jeMpuT uNtuk meMeriahkAn ChaTbOx GOMO fm kaT bAwaH ni..
Nak cHating boLeyh, tapi :-

FiGhting aRe nOt aLoud!
MiNd yOur wOrds..
PleAse reSpecT oTher cHaters..
Do FolLow Me







Monday, April 1, 2013

BANTUAN DI PERLUKAN!!

OMG!! ape dah jadi dengan blog aku!! Arrghhh!! kenape komen box aku, nuffnang dah take ove??  dah la take over Comment box aq, pampasan pon tak de T.T

Penat mengGoogle cari tutorial.. 
sedih ! tak jumpe pun T.T 
ANYONE PLEASE HELP ME! 
HELP HELP!! 


Az nak comment box az yang lama tuu.. 
tak nak nuffnang punye Comment box.. 

RAKAN2 Blogger tolong lah az T.T 

No comments:

Post a Comment

Translate