Friends tHat sHe madE ^_^

Hey readers! Assalammualaikum to all my muslim readers. Welcome to my blog. Just something that I want to share with the world. Take the positive of me and help me to change any negetive things. Owh by the way.. nice to meet you guys/ girls.

Make NeW fRiends hEre!!

HeyHo! ANda di jeMpuT uNtuk meMeriahkAn ChaTbOx GOMO fm kaT bAwaH ni..
Nak cHating boLeyh, tapi :-

FiGhting aRe nOt aLoud!
MiNd yOur wOrds..
PleAse reSpecT oTher cHaters..
Do FolLow Me







Monday, February 17, 2014

Header Bertuka lagi! Yey!!

Konichiwa! :iconhikawaii2plz:
Assalammualaikum




yeyey! dapat header baru lagi.. 
hahaha memanjang tukar header je az ni.. 
almaklumlah, kerje tapi macam tak kerja pun.
So hari ni, seharian suntuk mengadap photoshop and Encik Google.
tengah buat research on blogskin, merangkumi bermain dengan code seharian.
humm kemungkinan besar az akan gune blogskin after this.
itu pun kalau experiment az berjaya hihi

image

No comments:

Post a Comment

Translate