Friends tHat sHe madE ^_^

Hey readers! Assalammualaikum to all my muslim readers. Welcome to my blog. Just something that I want to share with the world. Take the positive of me and help me to change any negetive things. Owh by the way.. nice to meet you guys/ girls.

Make NeW fRiends hEre!!

HeyHo! ANda di jeMpuT uNtuk meMeriahkAn ChaTbOx GOMO fm kaT bAwaH ni..
Nak cHating boLeyh, tapi :-

FiGhting aRe nOt aLoud!
MiNd yOur wOrds..
PleAse reSpecT oTher cHaters..
Do FolLow Me







Monday, October 7, 2013

How dare you!

salam guys! 
budak sakit sedang menaip! haha 
tak tau malu ponteng kelas than ade hati nak menaip, mengadu pulak tu.. 
alaaa, biar lah kan! 
Demam datang melanda, dari semalam demam but tak makan ubat pon.. 
setelah diugut oleh Mr.Teddy, baru la nak makan panadol.
Bukan setakat ugut suruh makan ubat je, dia ugut suruh pergi klinik, 
alahai! fikir tak nak pegi, tetibe rase malas pulak nak pergi kelas pagi tadi, 
so pergi la jugak pusat kesihatan UiTM,Shah Alam ni,
dengan harapan dapatlah surat pengecualian ke kelas 1 hari, 
malangnye, hanye dapat time script je alaaaaaaaaa... 


Makan ubat ye budak! 
esok pergi kelas, ade quiz! 
malam ni pecah kepala study ok!!

1 comment:

  1. jemput join

    http://www.iuzira.com/2013/11/anniversary-giveaway-by-anadiera.html

    http://www.iuzira.com/2013/11/easy-peasy-giveaway-by-fd-part-2.html

    ReplyDelete

Translate