Friends tHat sHe madE ^_^

Hey readers! Assalammualaikum to all my muslim readers. Welcome to my blog. Just something that I want to share with the world. Take the positive of me and help me to change any negetive things. Owh by the way.. nice to meet you guys/ girls.

Make NeW fRiends hEre!!

HeyHo! ANda di jeMpuT uNtuk meMeriahkAn ChaTbOx GOMO fm kaT bAwaH ni..
Nak cHating boLeyh, tapi :-

FiGhting aRe nOt aLoud!
MiNd yOur wOrds..
PleAse reSpecT oTher cHaters..
Do FolLow Me







Saturday, October 5, 2013

Finally my first cash out!


Finally!! 
cecah pon pada jumlah minimum.. 
walaupun minimum tetap berbaloi, tak kisah pon sikit or banyak, 
just nak test is it real?? 
Sooo last monday az dah send cash out request pada 8share @ says, 
and depa send something kt inbox az, huhu pemberitahuan yang mereka dah terima cash out request az. Mybe 3 ke 4 minggu masok la.. huhuhu tak sabar ni!

No comments:

Post a Comment

Translate