Friends tHat sHe madE ^_^

Hey readers! Assalammualaikum to all my muslim readers. Welcome to my blog. Just something that I want to share with the world. Take the positive of me and help me to change any negetive things. Owh by the way.. nice to meet you guys/ girls.

Make NeW fRiends hEre!!

HeyHo! ANda di jeMpuT uNtuk meMeriahkAn ChaTbOx GOMO fm kaT bAwaH ni..
Nak cHating boLeyh, tapi :-

FiGhting aRe nOt aLoud!
MiNd yOur wOrds..
PleAse reSpecT oTher cHaters..
Do FolLow Me







Friday, March 8, 2013

Sekadar Luahan Hati Yang Kian Mendung

Kesunyian kian terasa, pabila rakan yang dulunya rapat sudah tiada di sisi aku. Sunyinye hidup aku di KMP ni. Berada ditempat orang merupakan suatu cabaran untuk aku, family jauh di kajang, Teddy jauh di KL, besties aku masing2 berada di kolej.. KL, Perak and Negeri Sembilan. Aku bukan la jenis individu yang mesra alam dan mudah bergaul, jenis yang amat cerewet dalam memilih rakan. Semuenya akibat serik dalam berkawan. Mencari kawan memang mudah, tetapi mencari sahabat amat sukar. Ape yang aku nak adalah sahabat dan bukannye rakan. Sahabat yang setia bersama tak kira senang susah.

Dah 3 malam air mata menemani kala tidur. Teringatkan teddy, adik2 dan besties. Teddy busy sekarang, busy dengan kerja. Pagi masuk kerja, malam balik penat and terus tidur. Mesej dengan dy pun kejap2, time dy curi mase free. Rindu kat die. Seiap malam aku akan text die meluahkan prasaan, tapi paginye hummm die x balas balik luahan hati aku. Dah 2 minggu aku takde mood nak study. 

Kalau dulu aku kuat berada and berjauhan dari orang yang aku sayang, itu kerana ade rakan yang menemani disini, tetapi sekarang tidak lagi. Aku ditinggal kesorangan. kalau dulu hang out same, makan same, pegi mandi sama but now semuenye kesorangan. Beruntung mereka ade kawan lain selain aku, but aku?? aku hnye ade mereka. Bila mereka dah takde disisi aku, smuenye aku buat sorang2. Kalau dulu aku sering bawak kucing masuk bilik teman aku. Tapi sekarang tak boleh dah, berada di bilik baru bersama roomate baru, bnyak peraturan and pantang larang.. NO MORE CATS! NO MORE SINGING! I can no longger do all the thing I love. 

I'M LONELY HERE ! ALONE AND ALONE.. 

I WANT TO GO BACK HOME!!


No comments:

Post a Comment

Translate