Friends tHat sHe madE ^_^

Hey readers! Assalammualaikum to all my muslim readers. Welcome to my blog. Just something that I want to share with the world. Take the positive of me and help me to change any negetive things. Owh by the way.. nice to meet you guys/ girls.

Make NeW fRiends hEre!!

HeyHo! ANda di jeMpuT uNtuk meMeriahkAn ChaTbOx GOMO fm kaT bAwaH ni..
Nak cHating boLeyh, tapi :-

FiGhting aRe nOt aLoud!
MiNd yOur wOrds..
PleAse reSpecT oTher cHaters..
Do FolLow Me







Friday, March 29, 2013

Aku suKa diA ^_^




       Aina Tasneem~ Aku Suka DiA       


Aku lihat dia disana    
Aku ingin mendekatinya
Aku cuba menghampirinya
Lalu aku menyapa dia                                            

Dia pun membuka bicara
Dan aku mulai mengenalnya
Kita mulai bermain mata
Mula timbul rasa bahagia

Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu                  
                               
Kekadang hati ku bertanya
Adakah dia dah berpunya
Kerana diriku berasa
Aku jatuh hati padanya

Aku ingin memilikinya
Aku ingin menjaga dia
Aku ingin mencinta dia
Aku ingin hidup dengannya

Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Mungkinkah aku, kan berjumpa dengannya
Untuk meluahkan rasa
Mungkinkah aku, kan berdiam diri saja
Menunggu cinta darinya                                

Ku terima satu nota darimu
Yang tertulis ‘Aku suka kamu’

Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Akhirnya kini ku kan mampu ceria
Diriku sangat gembira
Akhirnya kini, aku mulai bahagia
Menerima cinta darinya

Aku suka dia






__________________________________________________


Menghayati sarikata lagu ni~ teringat tyme kteowg baru kenal dulu, hehe mengimabau jap.
Pada aq, lagu ni sangat sangat sweet! 
Tyme study tadi, sambil study as usual aq akan start sumbat telinga dengan headphone, 
aq denga lagu ni, sambil denga sambil hayati coz from the first time aq denga 
membuatkn aq tetarik kat lagu ni ngeehh~ 
so, tetibe muncul plak 1 idea, 
lagu ni ibarat kenangan yang aq pasti semue couple akan ade.. betul x?? 
last year aq penah create 1 pic video untuk dijadikan kenangan, 
Ok it was my 1st time, and not bad la hasilnye..
video tu aq isikan semue kenangan kami, dri mula kenal sampai last year. 
Now I think I'm going to make another video.. 
seronok bile kte create something precious mcm ni.. 
Oleh sebab aq ni jenis yang suke kumpul gmba n lagu, 
memey kene la kan, coz banyak bahan untuk hasilkan semue ni.. 
Last year, aq berjaya buat dia terharu.. 
this time mybe x terharu kot, but ckop untuk suatu bahan kenangan besama ^_^


No comments:

Post a Comment

Translate